-
eskiden ikea'dan aldığım mobilyaları kendim monte ederdim, el becerim vardı. şimdi üşeniyorum tabii, montaj hizmeti alıyorum. geçen hafta billy kitaplık kurdurdum, çocuklar iki saatte getirdi monte etti, gayet memnun kaldım. fiyatı biraz tuzlu ama o eski günlerdeki gibi kıvranmaya değmiyor, hele hele üç katlı bir dolap gelince. başka markalar gibi parçaları eksik çıkmadı, onu da söyleyeyim.
- bugün (184)
- / 7
- ypg türk bayrağı provokasyonu
- kemal sunal filmleri favoriniz hangisi 2
- şener şen ve eski filmleri
- kedi sahiplenirken bilinmesi gerekenler
- dominosa alternatif ne kaldı
- mng kargo takip sistemi neden çalışmıyor
- a101 ürünleri kaliteli mi 2
- mcdonalds drive thru sıkışıklığı
- kahve dünyası kalitesi 2
- kahve falı gerçek mi
- lc waikiki kalite düşüşü
- bosch bulaşık makinesi sessiz mi
- yakın doğu üniversitesi
- gettaksi çalışanı olmak 2
- arçelik çamaşır makinesi deneyimleri
- mcdonalds drive thru deneyimi
- n11 alışverişte satıcı riski
- sağlıklı yemek trendleri
- flo ayakkabı konforu
- trump avrupa nato muamelesi
- patron kavgasında çözüm
- altın fiyatları ve yatırım
- nato da adalet dengesi
- patron kavgası rezaleti
- tapu işlemleri hızı
- son dönem izlenesi netflix dizileri
- kahve falı
- atlas çağlayan davası
- lc waikiki kalitesi
- istanbulkart dolum sorunu
- / 7