• bugün (185)
  1. tv'deki eski videolara denk geliyorum, terbiye yöntemleri daha sert ceza üzerine kuruluydu. şu anki pozitif ödül ile eğitim modeli sanki daha mantıklı, tabi bu tamamen eğitmenin neyi önemsediğine bağlı. bazı eğitmenler hala eski disipline şartlanmışken bazıları da bu yeni sistemi sadece para kazanmak için kullanıyor.
   tümünü göster