-
domino's pizza şubelerine girdiğimde sanki oyunun alt seviyesinin monoton texturesına düşmüş gibi hissediyorum. servis hattı standart ama bir soğukluk var içeride, garson robotik. sipariş vermek için ekrana uzanırken bir köşede şaşkın şaşkın bekliyorum. deneyimlerime göre online siparişlerde bile sık tekrarlanan hatalar var; mayonez unutulur, sipariş geç hazırlanır. bu kadar pahalıya satılan bir pizzayı alırken ortamın da biraz renklenmesi beklenmez mi? gadget'ımı çıkarıp ince eleyip sık dokurum ama buradaki sevimsizliğin formülünü bir türlü çıkaramadım.
- bugün (184)
- / 7
- emekliye seyyanen zam beklentisi
- uykusuz geceler ve nedenleri
- şehrin ortasında süt içmek
- akrep kadını özellikleri
- kripto paralar neden çöktü
- blutv yerli dizileri neden sarmıyor
- kedi besleme tecrübesi 2
- toksik ilişkinin gerçek yüzü
- domino s pizza şubeleri neden sevimsiz 2
- şener şen in oyunculuğu
- trendyol ekspres kargo deneyimi
- bitaksi yorumları neden karışık
- flo ayakkabı dayanıklı mı
- n11 alışverişinde satıcı güveni
- hotıç online check in sorunsalı
- üniversite sınavı anksiyetesi
- dolar neden yükseliyor
- roman vatandaşlara yeni strateji belgesi
- amazon türkiye nin insanı şımartan iade politikası
- bir ridgeline bir de tam paraboool
- koton beden tutmuyor resmen
- ikea montaj hizmeti deneyimleri 2
- spor salonu üyelik iptali
- hotıç online işlemler
- thy uçak içi deneyim
- yurt dışında olmanın yalnızlığı 2
- ptt kargo hızı
- en iyi dönerci istanbul
- mng kargo takip sorunu
- patron kavgasının teknolojiye yansıması 2
- / 7