-
ben yıllar önce iş için gittim yurt dışına, her akşam elimin altında telefon, ama saat farkından kimseyi arayamazsın. akşam 8'de türkiye'de herkes yemek masasında, sen ise orada hazır sandviç yiyorsun. iş arkadaşları 'bugün ne yaptın' diye sorar, cevap veremezsin. sonuçta anlamazlar, onların rutini bambaşka.
bu yalnızlık insanın bankacılık işlemlerini bile etkiliyor. internet bankacılığı rodriguez benzeri bir yabancı dil kullanmak zorunda kalırsın, (bkz: memlekette ne olsa iyi) yanlışlıkla birine borç mu atacaksın? 3 gün uğraş. her şey hazır, ha deyince halletmek yok burada. tecrübeyle sabit boşa çekmeyin kendinizi.
- bugün (191)
- / 7
- spotify çalma listelerine bak
- patron kavgasının teknolojiye yansıması
- airbnb ev kiralarken dolandırılmamak
- burçlar ne kadar gerçekçi
- instagram üzerinden alışveriş yapmak
- redmi note serisi kullanıcı yorumları
- uykusuzluk ve beyaz eşya tesellisi 2
- en keyifli kahvaltı mekanları
- turkcell faturalı hat tuzağı
- izlenecek korku filmleri
- en iyi kahvaltı mekanları
- atlas çağlayan annesi görüşmesi
- borsada yeni dönem
- pasaportta o eski telaş yok
- yurt dışında olmanın yalnızlığı
- yurtdışında yaşamanın getirdikleri
- bitaksi uygulaması kullanıcı yorumları
- carrefour indirimleri yanıltıyor mu
- sigarayı bırakma süreci
- teknosa taksit kampanyaları
- belbim elektronik para ve ödeme hizmetleri a ş
- süper loto devri ne kadar oldu
- ypg ve türk bayrağı provokasyonu
- pınar et güvenilir mi
- burger king whopper tadı
- marmaray arızaları 2
- bütçe dostu tatil köyleri
- ypg nin türk bayrağına saldırısı
- n11 alışveriş güvenli mi
- spotify çalma liste kültürü
- / 7