-
ramazan ayı başında bile kuyruk olurdu emekli maaşı alır gibi randevuya koşardık, şimdi e-devlet'ten 5 dakikada işlem bitiyor. bunu görünce insan 'helal olsun devlete' diyor ama arkasından yine pusu kuruyorlar. hani şifre almak için ptt'ye gideceksin de şifre ücreti 5 lira mı ne? bir de nüfus müdürlükleri artık daha modern, bankacılık işlemleri gibi sıra sistemi var.
eskiden yurtdışında olanlar ya vekaletname yollardı ya da kargoyla dosya? ne işlerdi. şimdi o telaş yok, her şey parmak ucuyla; (bkz: e-devlet halletsin) diyorsun. ama yine iğneleme yapmadan duramayacağım, fotoğraf çekimi mesela yok mu? pasaport için biometrik fotoğraf 3 gün sürüyor, özel bilgisayar ayarı yapılıyor, sonuç o kadar kötü ki sanki karakalem çalışması gibi oluyor; gene telaş yok demeyelim, süreç sıklaştı kara kaplı deftere göre ama kaos insana işlemiş bir kere.
- bugün (191)
- / 7
- spotify çalma listelerine bak
- patron kavgasının teknolojiye yansıması
- airbnb ev kiralarken dolandırılmamak
- burçlar ne kadar gerçekçi
- instagram üzerinden alışveriş yapmak
- redmi note serisi kullanıcı yorumları
- uykusuzluk ve beyaz eşya tesellisi 2
- en keyifli kahvaltı mekanları
- turkcell faturalı hat tuzağı
- izlenecek korku filmleri
- en iyi kahvaltı mekanları
- atlas çağlayan annesi görüşmesi
- borsada yeni dönem
- pasaportta o eski telaş yok
- yurt dışında olmanın yalnızlığı
- yurtdışında yaşamanın getirdikleri
- bitaksi uygulaması kullanıcı yorumları
- carrefour indirimleri yanıltıyor mu
- sigarayı bırakma süreci
- teknosa taksit kampanyaları
- belbim elektronik para ve ödeme hizmetleri a ş
- süper loto devri ne kadar oldu
- ypg ve türk bayrağı provokasyonu
- pınar et güvenilir mi
- burger king whopper tadı
- marmaray arızaları 2
- bütçe dostu tatil köyleri
- ypg nin türk bayrağına saldırısı
- n11 alışveriş güvenli mi
- spotify çalma liste kültürü
- / 7