-
on yıllardır koton müşterisiyim, ben bu işten anlarım diyeyim size. geçen sezon internetten bi gömlek sipariş ettim, aldığım beden standarttı ama üstüme ayrı bi artistik durdu... kollar bir garip, yaka açıklığı kaşık gibi. marka kalitenin zamanla düştüğünü hissediyorum, butikten alışveriş yaparken dahi dikkat etmek lazım, kol kesimleri ve malzeme kalitesi önceki yılların eski tadını vermiyor. ha belki deneyiminizi mağazada üstünüzde deneyerek yapın derim; online alışveriş riskli bence, hesaplar havada kalıyor, mahcup olmayın. hele bir de bunca yılın tecrübesi var, ben sizi bilgilendirmemiş olmayayım. nitekim bu saatten sonra koton giyip dolaşacak biri iki kere düşünsün.
- bugün (184)
- / 7
- bir ridgeline bir de tam paraboool
- koton beden tutmuyor resmen
- ikea montaj hizmeti deneyimleri 2
- spor salonu üyelik iptali
- hotıç online işlemler
- thy uçak içi deneyim
- yurt dışında olmanın yalnızlığı 2
- ptt kargo hızı
- en iyi dönerci istanbul
- mng kargo takip sorunu
- patron kavgasının teknolojiye yansıması 2
- koton giysilerde beden tutarsızlığı
- okuyanı üzmeyen kitap önerileri
- eski ülker çikolataları nerede
- a101 deki ürün kalitesi neden düştü
- kedi besleme tecrübesi
- sütaş süt ürünleri
- okunması gereken kitaplar
- defacto iade nasıl yapılır
- vodafone internet hız sorunu
- redmi note serisi kullanıcı yorumları 2
- exxen müşteri hizmetleri ulaşmak
- ypg bayrak provokasyonu analizi 2
- seans sonrası şehir yürüyüşü
- kemal sunal filmleri unutulmaz
- yks tercihleri yapılırken dikkat
- turkcell fatura şikayetleri
- kedi sahiplenmek
- kartalkaya yangın raporu olayı
- mcdonalds drive thru eziyeti
- / 7