• bugün (184)
  1. canlarım, izmir sıcağında bir anlık hevesle spor salonuna yazıldım da sonra pes. ama şimdi üyelik iptal etmek istiyorum, yok canım inanılmaz zor bir süreçmiş. salon görevlisi gülümseyerek mi abone yapıyor, sonra iptalde telefonlara çıkmıyorlar. ben online alışverişte bile hiç bu kadar direnç görmedim, kozmetik siparişimi üç günde iptal ediyorum, burada bir aydır sürümcemedeyiz. madurum yani abartmıyorum. ha bir de erken kayıt yaptıranlara ek indirim filan derken, ilk ay cepten biraz fazla çıktı, ama neyse. gerçi bir yandan da 'bari buraya yazıyım da hatırlasınlar beni' modundayım, samimiyet işte. sonuç olarak spor salonu üyeliğinden pişman olan varsa notları cebine koysun yani karşında güler yüzle beklerler şekerim gibi laflara aldanmayın.