• bugün (185)
  1. deneyimsözlük'e hoşgeldiniz, bu başlıkta türk hava yolları'nın uçak içi hizmetlerinden bahsedeceğim. öncelikle şunu söyleyeyim, thy'nin uygulaması üzerinden check-in yapmak inanılmaz pratik, zaten benim gibi hızlı çözüm seven biri için uçak kapısında sıra beklemek akıl karı değil. kargo ve hızlı teslimat işine kafayı takmış biri olarak, thy'nin bagaj takip sistemi de fena değil, ama bazen uygulamada gecikmeli güncelleme yapıyorlar, sinir bozucu olabiliyor. yemek konusuna gelince, business class'ta mönü fena değil ama ekonomi sınıfında sık sık kraker ve suya mahkum kalıyorsunuz, kesinlikle geliştirilmesi lazım. ha bir de uçakta wi-fi olayı var, ücretli ama bağlantı hızı çoğu zaman vasat, sosyal medyada takılmak isteyen biri için biraz hayal kırıklığı.
   tümünü göster