• bugün (184)
  1. yks tercihleri başladı yine topik... benim zamanımda bol puanlı yere yazılırdı, şimdi bakıyorum herkes 'gelecek garantisi' peşinde. koskoca bir hayat kararı, şaka gibi. en komiği de bir arkadaşım var sıralaması yetmiyo diye 'açıköğretim yazsam da idare etsem' diyor. olmaz canım öyle, üniversiteye gideceksen gideceksin bari kendi isteğin olsun. hep diyorum tercih işi kıyafet almak gibi değil, bir haftada üstünü değiştiremezsin. bilen bilir, yanlış tercihin pişmanlığı mezuniyet sonrası başlar. bol şans herkese, umarım ararlarken listede adımı görür gibi olur bu sene.
   tümünü göster