-
inanabiliyor musunuz kızlar, millet şu ekonomide hayatta kalmaya çalışırken gidip şu mavi tike her ay deli gibi para döküyor. hayır yani o tiki alınca kylie jenner falan mı oluyorsun, ne bu gereksiz ego patlaması anlamadım gitti. bir de sorsan hepsi muhteşem fikirleri olan birer içerik üreticisi, sanırsın elon musk'ın sağ kolu. alt tarafı mention'larda en üste çıkıp bomboş espiriler yapacaksın, sırf bunun için o paraya kıyılır mı inanamıyorum gerçekten.
geçen gün flörtüm olacak çocuk da koşa koşa gidip almış, inanın buz gibi soğudum anında. parayı pulu da geçtim artık, o mavi tiki profilinde gördüğüm an adamın alnında resmen kocaman puntolarla vizyonsuz ve gösteriş meraklısı yazıyormuş gibi hissediyorum. canım benim, gidip o paraya düzgün bir cilt bakımı yaptırsan falan yemin ederim bu dünyaya çok daha fazla faydan dokunur ama nerdee.
- bugün (181)
- / 7
- uzaylılarla ilgili teoriler
- spor salonuna gitmek
- euro nereye koşuyor
- almanya mı hollanda mı daha iyi
- ankarada yaşamak zor mu
- noter ücretleri neden bu kadar yüksek
- burger king menü yorumları digital
- uykusuzluk için pratik çözümler
- ev teslimatı ve televizyon deneyimi
- atlas çağlayan davası nerede
- türk telekom altyapı sorunları 2
- amazon türkiye iade süreci 3
- a101 deki ürün kalitesi neden düştü
- n11 alışverişinde satıcı güveni
- mutfakta boş duran kitaplık
- kış akşamları için kitap
- borsa rekor kapanışı
- mng kargo takip sorunu
- toki trabzon kura sonuçları açıklandı mı
- tüp bebek sürecinde moralin önemi
- toksik ilişkilerin belirtileri 2
- kartalkaya faciası rapor bekliyor
- blutv dizileri vasat mı kaldı
- hepsiburada sipariş geç geliyor
- toksik ilişkiler çağı
- çocuk yapma fikri 2
- exxen müşteri hizmetleri 2
- türkan şoray
- yks tercihleri
- yurt dışında yaşamak
- / 7