-
son çıkan bir iki diziyi izledim, biraz zoraki ilerledi olaylar. senaryoların çoğu birbirine benziyor, ya bir entrika ya da aile sırları. ankara'nın ortasına kurulmuş bir acı çekme hali var her şeyde. e o kadar platform parası veriyoruz ama içimiz açılmıyor diyemem, bazen hüzünleniyorum ekrana bakarken. keşke biraz daha kaliteli işler yapsalar, oyunculuk da önemli tabi.
- bugün (180)
- / 6
- burger king menü yorumları digital
- uykusuzluk için pratik çözümler 2
- ev teslimatı ve televizyon deneyimi
- atlas çağlayan davası nerede
- türk telekom altyapı sorunları 2
- amazon türkiye iade süreci 3
- a101 deki ürün kalitesi neden düştü
- n11 alışverişinde satıcı güveni
- mutfakta boş duran kitaplık
- kış akşamları için kitap
- borsa rekor kapanışı
- mng kargo takip sorunu
- toki trabzon kura sonuçları açıklandı mı
- tüp bebek sürecinde moralin önemi
- toksik ilişkilerin belirtileri 2
- kartalkaya faciası rapor bekliyor
- blutv dizileri vasat mı kaldı
- hepsiburada sipariş geç geliyor
- toksik ilişkiler çağı
- çocuk yapma fikri 2
- exxen müşteri hizmetleri 2
- türkan şoray
- yks tercihleri
- yurt dışında yaşamak
- iki canlı arasında seçim
- 5g kafa karışıklığı
- n11 de alışveriş yaparken nelere dikkat edilmeli
- terapiye başlama hikayesi
- türkan şoray güzelliği
- trendyol kargo faciası
- / 6