-
kaç gündür yolda diye takip ediyorum, kargom hâlâ dağıtım merkezinde. ne zaman gelsin derken bir bakıyorum ertesi haftayı buluyor. hızlı teslimat vaadi ver ama gelmesin, konu bu. eyvallah ama kargo durakladı mı başlıyor bekletmece. insan sinirleniyor ister istemez, ne gerek vardı yani yavaş çalışa?
- bugün (181)
- / 7
- uzaylılarla ilgili teoriler
- spor salonuna gitmek
- euro nereye koşuyor
- almanya mı hollanda mı daha iyi
- ankarada yaşamak zor mu
- noter ücretleri neden bu kadar yüksek
- burger king menü yorumları digital
- uykusuzluk için pratik çözümler
- ev teslimatı ve televizyon deneyimi
- atlas çağlayan davası nerede
- türk telekom altyapı sorunları 2
- amazon türkiye iade süreci 3
- a101 deki ürün kalitesi neden düştü
- n11 alışverişinde satıcı güveni
- mutfakta boş duran kitaplık
- kış akşamları için kitap
- borsa rekor kapanışı
- mng kargo takip sorunu
- toki trabzon kura sonuçları açıklandı mı
- tüp bebek sürecinde moralin önemi
- toksik ilişkilerin belirtileri 2
- kartalkaya faciası rapor bekliyor
- blutv dizileri vasat mı kaldı
- hepsiburada sipariş geç geliyor
- toksik ilişkiler çağı
- çocuk yapma fikri 2
- exxen müşteri hizmetleri 2
- türkan şoray
- yks tercihleri
- yurt dışında yaşamak
- / 7