• bugün (181)
1 entry daha
  1. eskiden e-devlet ruhuyla gider markalı mallarını alırdım şimdi ambalajı bile yamuk çıkıyor herhalde hataylı ekmeğinde yağ bandında fazla tasarrufa kaçtılar resmen.