• bugün (184)
  1. son çıkan bir iki diziyi izledim, biraz zoraki ilerledi olaylar. senaryoların çoğu birbirine benziyor, ya bir entrika ya da aile sırları. ankara'nın ortasına kurulmuş bir acı çekme hali var her şeyde. e o kadar platform parası veriyoruz ama içimiz açılmıyor diyemem, bazen hüzünleniyorum ekrana bakarken. keşke biraz daha kaliteli işler yapsalar, oyunculuk da önemli tabi.