-
türkiye'deki otel yorumlarına booking.com üzerinden bakmak her seferinde sinirlerimi bozuyor. hollanda'da otel puanları genelde gerçekçiyken, bizimkilerde 9.0 alan bir otel aslında rutubetli, havlular yırtık, kahvaltıda sadece zeytin ve ekmek var. yorumları okuyorsun 'harika otel, her şey mükemmel' diye yazan biri, bir de bakıyorsun profili sadece bir yorum yapmış. diğer taraftan bazı gerçek yorumlar var, o kadar detaylı anlatıyor ki oteli hiç görmeden empati kuruyorsun. gurbetçi olarak gidince bu kadar abartılı yorumlara aldanıp rezervasyon yapmak can sıkıcı, artık türk misafir yorumlarına değil, yabancı turistlerinkine bakıyorum.
- bugün (191)
- / 7
- dominos pizza teslimat maceraları
- altın düşer mi çıkar mı bilinmez
- evde spor yapmak için gadget lar
- ülker çikolata değişimi
- sunexpress bagaj politikası
- bitaksi yorumları
- pencereden baktığım thy yolculuğu
- sigara bırakma ve ütü derdi
- twitter blue ücreti saçmalığı 2
- toki trabzon kura sonuçları açıklandı mı
- uber türkiye fiyatları neden bu kadar arttı
- vodafone internet hızı gerçekten vaat edilen
- drive thru işkencesi
- sayfalar arasında kaybolmak 2
- koton giysilerde beden tutarsızlığı 2
- terapiden beklentiler
- evlilik hayatı mı yalnızlık mı
- media markt garanti süreci sorunları
- uber in türkiye fiyat politikası
- trump ve nato adaleti
- lc waikiki kalite çıkmazı
- beşiktaş trabzon rekabeti
- tecilli hayat yorgunluğu
- kripto para neden bitti
- twitter blue izmirli kızın isyanı 2
- ben sigarayı nasıl bıraktım
- vestel tv ile mutluluk mümkün mü
- çocuk sahibi olmak
- e devlet kesintisi krizi
- marmaray da arıza ne sıklıkta
- / 7