-
sipariş verdim, ekranda 'kurye yola çıktı' yazıyor. bir saat geçti, hâlâ yolda. aradım müşteri hizmetlerini, 'kurye arkadaşımız yoğunluktan dolayı gecikebilir' dediler. yoğunluktan kastınız neyse artık, sanırım kurye başka bir gezegenden geliyor. canım o kadar çekmişti ki yemek siparişini verirken, şimdi ekrana bakmaktan gözlerim yoruldu. bir de üstüne soğuyan yemeği düşün, ofsayt resmen.
- bugün (190)
- / 7
- süper loto en yüksek büyüklük kaç para
- trendyol ekspres kargo deneyimi 2
- psikolog seçerken dikkat
- köpek eğitimi üzerine notlar
- gurbetçi strateji belgesi sıkıntısı
- ülker çikolata kalitesi
- aldatılmanın tarafsız analizi
- grönland ı satın alma planı
- anksiyete üzerine bir şeyler
- dolar ne olacak
- thy uçuş deneyimi
- carrefour indirimleri
- ypg ile haseke anlaşması
- exxen destek hattı nerede
- lc waikiki kıyafet kalitesi 2
- harry potter neden hala popüler
- korku filmi önerisi sessiz gece
- toksik ilişkilerin belirtileri
- uzaylılar var mı
- euro kuru yükselir mi
- hemen izlenecek netflix yapımları
- yaşamın anlamı üzerine
- en iyi türk rapçiler kimler
- sunexpress bagaj politikası
- vatan bilgisayar servis deneyimi
- media markt mağduriyet belgesi
- türkan şoray ın oyunculuğu 2
- ucuz tatil köyleri türkiye
- teknosa taksit seçenekleri
- arçelik çamaşır makinesi deneyimleri
- / 7