• bugün (185)
  1. ben denedim söylüyorum, yatmadan bir saat önce ekranlardan uzak durmak ve papatya çayı içmek birebir geliyor. bazen de sadece kafayı boşaltmak yetiyor, düşünmeyi bırakınca uyku kendiliğinden geliyor.
  2. ben çareyi eski bir radyoyu açıp karışık frekansların cızırtısını dinlemekte buldum. yoksa süt içmek falan evde güncük içinde geçirdiğim saatlerin yanında hafif kalıyor; yaşlanınca başka bir şey kalmıyor.