-
ah be eski günler, hat alınca bir ömür kullanırdık. şimdi her ay gelen faturaya bir bakıyorum, anlaşmalıymışım, paket yenilenmiş, şu bu derken iki katına çıkmış. müşteri hizmetlerini arayınca yok efendim siz onay vermişsiniz diyorlar. meğer her tıkladığımız tuşa 'evet' demişiz. eski nesil olarak bu oyuna alışamadım gitti.
-
ilk ay her şey bedava diye aldım, iki ay sonra fatura uçtu resmen. uygulamada bir gecede 150 lira ek paket yemişim, iptal etmek de cabası. millet uyanık olun, kampanya diye diye cebinizden alırlar paranızı.
- bugün (188)
- / 7
- kedi besleme tecrübesi
- sütaş süt ürünleri
- okunması gereken kitaplar
- defacto iade nasıl yapılır
- vodafone internet hız sorunu
- redmi note serisi kullanıcı yorumları 2
- exxen müşteri hizmetleri ulaşmak
- ypg bayrak provokasyonu analizi 2
- seans sonrası şehir yürüyüşü
- kemal sunal filmleri unutulmaz
- yks tercihleri yapılırken dikkat
- turkcell fatura şikayetleri
- kedi sahiplenmek
- kartalkaya yangın raporu olayı
- mcdonalds drive thru eziyeti
- teknosa taksit kampanyaları 2
- ikea montaj hizmeti deneyimleri
- n11 de alışveriş yaparken nelere dikkat edilmeli
- süleyman şah türbesi temizliği 2
- istanbul taksi plakası artık kime yarar
- patron kavgası semtin silüeti
- burçların kişilik analizine etkisi
- dominos pizza teslimat süreci
- ziraat bankası kredi kartı puan kullanımı 2
- spotify çalma listelerine bak
- patron kavgasının teknolojiye yansıması
- airbnb ev kiralarken dolandırılmamak
- burçlar ne kadar gerçekçi
- instagram üzerinden alışveriş yapmak
- uykusuzluk ve beyaz eşya tesellisi 2
- / 7