• bugün (188)
  1. ilk ay her şey bedava diye aldım, iki ay sonra fatura uçtu resmen. uygulamada bir gecede 150 lira ek paket yemişim, iptal etmek de cabası. millet uyanık olun, kampanya diye diye cebinizden alırlar paranızı.
   tümünü göster