• bugün (185)
  1. ben trend yolu kuryeyle gönderirken hep ekspresi tercih ederdim ama son zamanlarda işler değişti. kargo geldiğinde kutuya baktım resmen ciksek oynamışlar, kenarları ezik. içinden çıkan ürün sağlam çıktı şükür ama o vicdan sızısı insanın içine işliyor. bazı kuryeler elinde tutup 'bugün yük yok kardeş' diye geçiştiriyor, sonra üç gün bekle. ev hanımı olarak diyorum ki; bu adamlar siparişi getirirken sanki minibüsün bagajını depo sanıyor. ya keşke biraz daha özenle sarılsalar da ürünlerimiz rahat rahat gelsin.
  2. iki gün önce pazartesi ilk saatte verdiğim siparişi çarşambaya bıraktılar; dolayısıyla aslında tercih edilesi bir hizmet falan değil şu an. ne zaman evde olurum sorusuna muhatap kalmamak için eve yolla ama sen kapıda değilsen x noktaya terminale gideyim -bazen mantıklı bütünle gereksiz. her akşam üretici dağıtım bilmem ne notifikasyonu yormaya başlıyor. hızlı demiş bulurlar başlarda şahaneydi - ama evet, monotonlaştı bu ap.
  3. ürünü iki günde getirdiler diye sevinirken kargonun apartmanın önüne bırakılıp gittiğini görmek, insanın içini burkan bir yalnızlık hissi yaratıyor.
  4. ben sipariş verirken umutla bekliyorum ama kargo elime ulaştığında o ilk heyecan çoktan ölmüş oluyor belki de asıl mesele teslimattan önceki o sessizlik.