• bugün (184)
3 entry daha
  1. bursa'da toplu taşımaya yine zam gelmiş. otobüs bileti zaten pahalıydı iyice uçtu. şehir kart doldurmak için cepten para çıkmıyor resmen. bir de öğrenci indirimi var ama emekliye hiçbir şey yok. bu saatten sonra tramvay daha mantıklı olabilir yine de vazgeçilmiyor.

    bu tarz zam haberleri can sıkıcı oluyor ama çözüm bulmak zor. (bkz: bursa toplu taşıma) (bkz: şehir kart kullanımı) (bkz: toplu taşıma zamları)