• bugün (185)
1 entry daha
  1. almanya'da yaşıyorum, toksik insanlar her yerde aynı be, ister türkiye'de otur ister burada. kırmızı çizgilerini belirlemezsen bir gün bakmışsın biri oturduğun koltuğa el koymuş. ben mesela akşam yemeğimi bölmeye kimse cesaret edemez, bitti o iş. sağlam durursan kimse toksik olamaz sana. (bkz: toksik insanlarla basa cikma yollari)