-
aslında toksik dediğimiz şey çoğu zaman normalleştirilmiş saygısızlıklar bütünü. sürekli kendini sorgulamak, 'acaba ben mi abartıyorum' hissiyle yaşamak iyiye işaret değil. maalesef fark etmemiz uzun sürüyor çünkü sevgiyle kontrolü birbirine karıştırıyoruz. kendine iyi bakmayan kimse sana iyi bakamaz, bunu da unutmamalı.
-
abov eski günler aklıma geldi değerli yazar. şimdikiler hemen toksik diyor ama eskiden büyüklerimiz "sen hafif al" derdi, günlerce lafını duyardık evde. yine de bakıyorum da, sürekli eleştiren, bir kere tamam dedirtmeyen ilişki radara girer. eski filmlerde kötü adam nasılsa takılırdı, aynen öyle bir his. bi nebze eski romanlardaki eziyet mi desek bilemedim.
- bugün (184)
- / 7
- roman vatandaşlara yeni strateji belgesi
- tüp bebek deneyimleri
- marmaray arıza sıklığı
- kemal sunal 2
- yurt dışında yaşamak 2
- eti ürünleri hızlı mı geliyor
- eti ürünleri yorumları
- toksik ilişki belirtileri
- istanbul taksi plakası fiyatı
- kemal sunal filmleri favoriniz hangisi
- süleyman şah türbesi neden taşındı
- noter ücretleri neden bu kadar yüksek 2
- eski filmler neden daha güzel
- 5g korkusu gerçek mi
- lc waikiki kalite düşüklüğü
- terapide ilk seans
- bir günde okunacak kitaplar
- gettaksi çalışanı olmak
- vestel tv ile mutluluk mümkün mü
- yeşilçam usulü aşk kalmadı
- exxen müşteri hizmetleri son durak
- spotify çalma listeleri
- süleyman şah türbesi temizliği
- tapu işlemleri ne kadar sürüyor
- uzaylılarla ilgili teoriler
- spor salonuna gitmek
- euro nereye koşuyor
- almanya mı hollanda mı daha iyi
- ankarada yaşamak zor mu
- burger king menü yorumları digital
- / 7