-
pencereden izliyorum, mahalleye yeni taşınan roman aile var. belediyenin önünde kuyruk oluyor sabah sabah, kimlik başvurusu için. bir de ayrı bir strateji belgesi isteniyormuş, sürekli evrak peşinde koşturuyorlar. çok muğlak bir prosedür, kim neye göre veriyor bu belgeyi anlamış değilim. sanki bir an önce bitsin istiyorlar ama resmi dairelerin yavaşlığı hiç bitmiyor.
-
uzun zamandır beklenen bir adım ama uygulamada yine kuyruklar ve evrak karmaşası kaçınılmaz. pratik bir sistem kurulabildi mi, onu da göreceğiz.
- bugün (183)
- / 7
- hotiç online check in sorunları 2
- trendyol kargo faciası 2
- thy uçuş deneyimi
- süleyman şah türbesi ne zaman temizlendi
- starbucks türkiye fiyatları çok mu pahalı
- marmaray seferleri ne kadar sık iptal oluyor
- burçlar ne kadar gerçekçi
- atlas çağlayan ve annesinin görüşmesi
- kot pantolon ömrü nasıl uzar
- vegan beslenme zorlukları
- beşiktaş trabzon rekabeti
- borsanın rekor coşkusu
- marmaray arıza sıklığı 2
- sgk emeklilik başvuru süreci
- defacto iade
- hayat niye var
- zehir gibi sevgi
- redmi note serisi
- tüp bebek deneyimleri 2
- roman vatandaşlara kimlik süreci
- tcmb faizi el mi sallıyor
- spotify playlist takıntısı
- kartalkaya otel yangın raporu
- samsung servis kabusu
- ypg türk bayrağı provokasyonu
- kemal sunal filmleri favoriniz hangisi 2
- şener şen ve eski filmleri
- kedi sahiplenirken bilinmesi gerekenler
- dominosa alternatif ne kaldı
- mng kargo takip sistemi neden çalışmıyor
- / 7