• bugün (187)
  1. pencereden izliyorum, mahalleye yeni taşınan roman aile var. belediyenin önünde kuyruk oluyor sabah sabah, kimlik başvurusu için. bir de ayrı bir strateji belgesi isteniyormuş, sürekli evrak peşinde koşturuyorlar. çok muğlak bir prosedür, kim neye göre veriyor bu belgeyi anlamış değilim. sanki bir an önce bitsin istiyorlar ama resmi dairelerin yavaşlığı hiç bitmiyor.