-
pencereden izliyorum, mahalleye yeni taşınan roman aile var. belediyenin önünde kuyruk oluyor sabah sabah, kimlik başvurusu için. bir de ayrı bir strateji belgesi isteniyormuş, sürekli evrak peşinde koşturuyorlar. çok muğlak bir prosedür, kim neye göre veriyor bu belgeyi anlamış değilim. sanki bir an önce bitsin istiyorlar ama resmi dairelerin yavaşlığı hiç bitmiyor.
- bugün (187)
- / 7
- türk telekom fibe gitmediğim sokak
- euro nereye koşuyor
- eti ürünlerinin tadı eskisi gibi mi 2
- hayatın anlamı insan ilişkileri
- flo ayakkabı dayanıklı mı
- n11 satıcı yorumları
- atlas çağlayan ve dark pattern
- ziraat bankası puanları 2
- türkiye de bütçeye uygun tatil fikirleri
- sağlıklı beslenme
- vegan olmak
- futbol mu basketbol mu
- trump grönland a talip
- akrep burcu kadın özellikleri 2
- komplo teorileri ve benim bildiklerim
- anksiyeteyle baş etme yöntemleri
- kemal sunal ın en iyi filmi
- instagram alışveriş güvenli mi
- tıp mühendislik karşılaştırması
- suriye de ypg ve anlaşma süreci 2
- mcdonalds drive thru eziyeti
- psikolog seçimi 2
- yeşilçam film setleri
- ptt kargo hızı
- ptt kargo teslimat süresi 2
- bitaksi yorumları
- ankarada yaşanır mı sorusu
- köpek eğitimi süreci
- istanbul un en iyi dönercisi 2
- ikea mobilya kurulumu 2
- / 7