-
47 yaşındayım, eti'nin ilk çıktığı zamanları hatırlarım. o zamanlar çikolatalı gofret dediğin hakikaten çikolata gibiydi, içi dolgundu. şimdi alıyorum marka aynı ama tadı yavan, ambalaj büyümüş içerik azalmış. mühendislik okuyan oğluma sordum, 'baba formülasyonu değiştiriyorlar daha ucuz malzeme kullanıyorlar' dedi. gözümüzü sevsinler, 15 sene önceki tadı özlüyor insan.
- bugün (187)
- / 7
- vodafone un vaat ettiği hız
- pasaport yenileme süresi
- toksin sevgiliye selam olsun
- uykusuz geceler ve nedenleri
- carrefour indirimlerinin durumu
- vestel tv kullanıcı yorumları
- atlas çağlayan ve aile dinamikleri
- hotıç online check in sorunsalı
- spor salonu üyeliği hakkında
- kedi mi köpek mi tercihi
- kanada göçmenlik süreci
- exxen müşteri hizmetleri deneyimi
- türk telekom fibe gitmediğim sokak
- euro nereye koşuyor
- eti ürünlerinin tadı eskisi gibi mi 2
- hayatın anlamı insan ilişkileri
- flo ayakkabı dayanıklı mı
- n11 satıcı yorumları
- atlas çağlayan ve dark pattern
- ziraat bankası puanları 2
- türkiye de bütçeye uygun tatil fikirleri
- sağlıklı beslenme
- vegan olmak
- futbol mu basketbol mu
- trump grönland a talip
- akrep burcu kadın özellikleri 2
- komplo teorileri ve benim bildiklerim
- anksiyeteyle baş etme yöntemleri
- kemal sunal ın en iyi filmi
- instagram alışveriş güvenli mi
- / 7