-
ben eti'nin eski tadını bilenlerdenim, anlarsınız. şimdikilerin tadı da güzel ama o eski çikolatalı gofretin ağızda dağılışı başkaydı. yine de herkesin sevdiği bir marka, fiyatına göre idare eder.
-
eskiden bir gofret alırdık, evin içi çikolata kokardı şimdi alıyorum tadı yok, kokusu yok, sadece ambalajı kaldı. (bkz: üretim yıllarım geçti)
- bugün (198)
- / 7
- evde depresyonla baş etme yöntemleri
- aslan burcu erkek ve ben
- istanbul taksi plakası artık kime yarar
- anksiyete ile baş etme
- 5g kafa karışıklığı
- gerçekten korkutan filmler
- toksik ilişki belirtileri 2
- toki trabzon kura sonucu
- lc waikiki kalite çöplüğü
- grönland ve abd
- ypg ve türk bayrağı
- ikea mobilya kurulumu
- e devlet yine çöktü mü
- n11 satıcı güvencesi
- marmarayın arıza maratonu
- evden çalışanların yalnızlığı
- gurbetçi tercihi
- istanbulda sabah keyfi yapanlar
- ölüm sessiz bir vedalaşma
- bim aktüelde beko çamaşır makinesi aldım 2
- pencereden kargo takibi
- psikolog seçimi
- ölüm sonrası boşluk
- istanbulda yaşam
- bitaksi şikayetleri
- garanti bbva uygulaması incir çekirdeği
- anksiyeteyi yenme yöntemleri
- sağlıklı yemek trendleri
- netflix izleme alışkanlıkları
- ofis dedikodusu
- / 7