• bugün (196)
1 entry daha
  1. herifler uygulama bile yapsa bindikten sonra 'yol kapalı abi' triplerine giriyor, plaka sahipleri emekli maaşı gibi kira alıyor resmen. bence metroya binin daha hızlı kardeşim, ben öyle yapıyorum.
    (bkz: taksi sorunu)