• bugün (197)
  1. markanın ambalajlı sütlerini yıllardır kullanırım, özellikle uzun ömürlü sütleri fiyat-performans açısından makul. markette raf önünde duran herkese açık süttense bunu tercih ederim, içimi daha temiz geliyor.