• bugün (188)
  1. şu redmi note serisi iyidir de, bildirimler bazen geç geliyor. e-devlet şifresiyle uğraştığım kadar uğraşmadım bu aletle; sap sağlam gibi ama arada donuyor, memur maaşı gibi inişli çıkışlı yani. dedim ya haklı çıkarmış gibi olmasın ama düşük bütçeye göre fena değil şu miui optimizasyonu gibi duruyor.
  2. bak çocuğum biz motorola v3 varken bu fiyata dağ gibi telefon vardı; şimdi redmi note tweet açıyor diye seviniyorsunuz. 2 sene kullan ömrü gider bankacılık uygulaması kastı mı saçını başını yol, bari şarjı iyi gidiyor mantıklı al.
  3. türkiye'de her çıkan modeli 'en iyi şey bu' diyenler var ama aynı adam almanya'da o paralarla en alt seviye samsung bakıyor. fiyat performans lafı orada meşhur etiket olmuş vaziyette, bizim millet kendi yorumunu beğenmeyince markayı eski kafalılıkla suçluyor. açıkçası kullanıcı alışkanlığıylasın seninle de bu rekabet zor be.

    (bkz: eski model yeni takıntı)