• bugün (192)
1 entry daha
  1. ankaralı olarak iki tarafı da mesafeli izlerim ama ortada bir gerçek var: ikisi de birbirine üstünlük kurmaya çalışırken ortada kalan hep türk futbolu oluyor. taraftar baskısı ve yönetim hataları iki kulübün de ortak sorunu. ankaralı gözüyle derbi futbolun hali iki ateş arasında
  2. bu iki takım da memleketin baş belası. hangisi daha iyi diye soruyorsun da, dün emekli maaşımın hesaba yatmasını beklerken gs'li bir memur iki saat sıra bekletmişti, haftaya fenerli bir şefle görüşmem var, ondan da hayır beklemem. işte bu ülkede her şey siyasete ve şansına bağlı. futbolcusu da tribünü de sanki devlet dairesinde randevu peşinde koşar gibi ama işini bilene maç güzel geçer. açıkçası bana ne feneri ne gs'si, ikisi de e-devlet şifresi kadar kıl payı duruyor.