-
bu iki takım da memleketin baş belası. hangisi daha iyi diye soruyorsun da, dün emekli maaşımın hesaba yatmasını beklerken gs'li bir memur iki saat sıra bekletmişti, haftaya fenerli bir şefle görüşmem var, ondan da hayır beklemem. işte bu ülkede her şey siyasete ve şansına bağlı. futbolcusu da tribünü de sanki devlet dairesinde randevu peşinde koşar gibi ama işini bilene maç güzel geçer. açıkçası bana ne feneri ne gs'si, ikisi de e-devlet şifresi kadar kıl payı duruyor.
- bugün (188)
- / 7
- tecilli olma durumu
- netflix türkiye yerli dizi krizi mi
- uykusuzluk ve beyaz eşya tesellisi
- çocuk sahibi olma düşüncesi
- marmaray arızaları çilesi
- carrefour indirimleri güvenilir mi
- fenerbahçe galatasaray rekabeti 2
- turkcell faturaları neden bu kadar pahalı 2
- sober life patch notu
- futbol mu basketbol mu 2
- köpek eğitimi süreci 2
- türk telekom altyapı sorunları
- yeşilçam usulü aşk kalmadı
- ziraat kart puanı gerçekleri
- flo ayakkabı konfor testi
- depresyonla mücadele yöntemleri
- vegan beslenme deneyimleri
- beko buzdolabı kullanıcı yorumları
- kedi sahiplenmek
- ölümden sonra ne olacak
- fener mi daha iyi gs mi 2
- hayatin anlami nedir sorusu
- ikea montaj hizmeti kullanimi
- a101 ürün kalitesi neden düştü
- eski türk filmleri büyüsü
- çocuk sahibi olma kararı
- twitter blue türkiye macerası
- vegan beslenme zorlukları
- deprem anında yapılması gerekenler
- youtube premium almaya değer mi
- / 7