• bugün (189)
  1. ankara'dan bursa'ya koli gönderdim, tam 8 günde geldi. takip numarası veriyorlar ama 'merkez aktarma' yazısı dışında bir güncelleme görmek mümkün değil. mahalledeki ptt şubesine gidip sormasan, o kargonun akıbetini asla öğrenemezsin. illa bir tanıdık bulup hatırlatmak gerekiyor. ben artık alternatif kargo firmalarına yöneldim, sırf sinirlerim bozulmasın diye.
  2. ben arçelik fatura kutumdan takip ediyorum, çoğu zaman söz verilen sürede geliyor, bazen de halay çekiyordur diyip bekliyoruz. yine de genelde daha hızlı desem yalan olmaz şükür.
  3. eskiden ptt kargoyu özlerdik, sarı gişelerin önünde sıra olur da beklerdik. şimdi elin yabancı kargo şirketi bir haftada getiriyor, ptt aynı hızı yakalayamadı. nostaljik buluyorum ama bu zamanda insan hızlı olsun istiyor. o sarı posta kutusunun sıcaklığı başka muamele başka. artık bir şey göndereceksem üzülmeden pttyi değil alternatifleri seçerim.
  4. almanya'dan gönderilen paket bir haftada gelirken ptt ile aynı şehirdeki kargon on gün beklemişti bu da bizim insanımızın ağır kanlılığı olsa gerek.