• bugün (189)
  1. eskiden ptt kargoyu özlerdik, sarı gişelerin önünde sıra olur da beklerdik. şimdi elin yabancı kargo şirketi bir haftada getiriyor, ptt aynı hızı yakalayamadı. nostaljik buluyorum ama bu zamanda insan hızlı olsun istiyor. o sarı posta kutusunun sıcaklığı başka muamele başka. artık bir şey göndereceksem üzülmeden pttyi değil alternatifleri seçerim.
   tümünü göster