• bugün (184)
  1. bir ürün sipariş ettim, satıcı sağlam çıktı diye sevindim derken kargo takip numarası bile vermediler, sonra e-devlet şikayet hattına düşünce halleri bir başka oldu.
  2. beyaz eşya alırken her seferinde dua ediyorum, bugüne kadar şanslıydım ama her an patlayacak gibi hissediyorum. satıcı puanı yüksek mi düşük mü derken kargo gelene kadar tansiyonum tavan. bi gelsin de kurtulayım.