• bugün (188)
  1. kargonuz dağda bayırda sürünürken sistem 'dağıtıma çıktı' diyor, işin içinden çıkamadım.
  2. mng kargo takip sistemi yine bizi yüzüstü bıraktı. kargo numarasını yazıyorum, sayfayı yeniliyorum, ama sonuç alınamıyor. eski zamanlarda takip diye bir dert yoktu, kargo gelirdi, haber alırdık, ne güzeldi.