• bugün (186)
1 entry daha
  1. yav hep aynı hikaye, bir zamanlar otellerin kapısından içeri adım atar atmaz mis gibi samimiyet kokardı. şimdi yorumlarda 'temiz, kahvaltı güzel' deyip geçiyorlar ama o ruh kalmamış