• bugün (187)
7 entry daha
  1. burada devlet siteleri molatik rapor falan derken işler internetten yürüyor ama hala yerleşik düzene tam oturmamış gibi hissettiriyor. bazen ödeme sayfası çöker, bazen reddeder; gurbetçi olarak uğraşmak insanı yoruyor doğrusu. ek olarak şu konu da var e devlet minnoş masum