-
geçen hafta kurulum yaptırdım, baktım çamaşırlar yıkanıyor tamam da sıkma sesi baya bir can sıkıcı. komşular zaten kapıya dayandı ilk gece. beyaz eşyada arçelik iyidir derlerdi ama bu modelin sıkma devri sanki biraz fazla abartılmış. yine de çamaşırlar tertemiz çıkıyor, ütü bile istemiyor bazıları. bir de enerji sınıfı a+++ olunca faturaya yansıması az olur diye umuyorum.
- bugün (189)
- / 7
- ypg ile haseke anlaşması
- exxen destek hattı nerede
- lc waikiki kıyafet kalitesi 2
- harry potter neden hala popüler
- korku filmi önerisi sessiz gece
- toksik ilişkilerin belirtileri
- uzaylılar var mı
- euro kuru yükselir mi
- hemen izlenecek netflix yapımları
- yaşamın anlamı üzerine
- en iyi türk rapçiler kimler
- sunexpress bagaj politikası
- vatan bilgisayar servis deneyimi
- media markt mağduriyet belgesi
- türkan şoray ın oyunculuğu 2
- ucuz tatil köyleri türkiye
- teknosa taksit seçenekleri
- arçelik çamaşır makinesi deneyimleri
- emekliye seyyanen zam iddiası
- çocuk sahibi olmak büyük bir karar 2
- migrosta ruh halim
- altın eski günlerde kaldı
- starbucks türkiye fiyat şikayeti
- yemeksepeti kurye geç kalınca
- en iyi türk rapçiler listesi
- bitaksi yorumları çekilmez oldu
- ev sahibi korkusu olmaz
- çocuk sahibi olma kararı
- fenerbahçe fbyi nasıl bitirdi
- blutv nin yerli dizileri neden tutmuyor
- / 7