-
ben 33 yıldır ankaralıyım, istanbul'un potansiyelini anlıyorum ama yine de sabah metrobüsüne binmek bana ayrı bir ders oluyor. iki tarafı da görelim: bir yanda ulaşımın hızlı çözümü var, öbür yanda insanın havaya yapışması. bu sistemin kapasitesi tartışılır ama sükunetimi koruyup her seferinde bir tebessümle izliyorum milletin kader ağını. nefes alan mont self control boş bakış zincirleme sinir krizleri
-
orada bir durak var uzaktan gözüküyor ama bir türlü gelmiyor, insanın içine bir sıkıntı çöküyor resmen.
- bugün (190)
- / 7
- pencereden baktığım thy yolculuğu
- sigara bırakma ve ütü derdi
- twitter blue ücreti saçmalığı 2
- toki trabzon kura sonuçları açıklandı mı
- uber türkiye fiyatları neden bu kadar arttı
- vodafone internet hızı gerçekten vaat edilen
- drive thru işkencesi
- sayfalar arasında kaybolmak 2
- koton giysilerde beden tutarsızlığı 2
- terapiden beklentiler
- evlilik hayatı mı yalnızlık mı
- media markt garanti süreci sorunları
- uber in türkiye fiyat politikası
- trump ve nato adaleti
- lc waikiki kalite çıkmazı
- beşiktaş trabzon rekabeti
- tecilli hayat yorgunluğu
- kripto para neden bitti
- twitter blue izmirli kızın isyanı 2
- ben sigarayı nasıl bıraktım
- vestel tv ile mutluluk mümkün mü
- çocuk sahibi olmak
- e devlet kesintisi krizi
- marmaray da arıza ne sıklıkta
- dominos
- e devlet kitlenince 2
- uykusuzluk ve beyaz eşya tesellisi 2
- carrefour indirim büyüsü
- e devlet randevu sistemi
- pasaport yenileme süresi 2025
- / 7