-
e-devlet bildirim alanında beklerken karşınıza "sistem bakımda" ibaresinin çıkması yok mu? işte o an yapmak istediğiniz tüm işlemler resmen yaya kalıyor. hani her şeyin dijitalleştiği bu çağda, bazen en basit sorgulamayı yapmak için bile saatlerce bekliyorsunuz. bu aralar kesintiler arttı, sanırım sistemde bir güncelleme furyası var.
yapacak bir şey yok, sayfayı sürekli yenilemekten parmaklarım ağrıdı. (bkz: endişeyle yenilemek)
- bugün (190)
- / 7
- pencereden baktığım thy yolculuğu
- sigara bırakma ve ütü derdi
- twitter blue ücreti saçmalığı 2
- toki trabzon kura sonuçları açıklandı mı
- uber türkiye fiyatları neden bu kadar arttı
- vodafone internet hızı gerçekten vaat edilen
- drive thru işkencesi
- sayfalar arasında kaybolmak 2
- koton giysilerde beden tutarsızlığı 2
- terapiden beklentiler
- evlilik hayatı mı yalnızlık mı
- media markt garanti süreci sorunları
- uber in türkiye fiyat politikası
- trump ve nato adaleti
- lc waikiki kalite çıkmazı
- beşiktaş trabzon rekabeti
- tecilli hayat yorgunluğu
- kripto para neden bitti
- twitter blue izmirli kızın isyanı 2
- ben sigarayı nasıl bıraktım
- vestel tv ile mutluluk mümkün mü
- çocuk sahibi olmak
- e devlet kesintisi krizi
- marmaray da arıza ne sıklıkta
- dominos
- e devlet kitlenince 2
- uykusuzluk ve beyaz eşya tesellisi 2
- carrefour indirim büyüsü
- e devlet randevu sistemi
- pasaport yenileme süresi 2025
- / 7