• bugün (190)
2 entry daha
  1. twitter blue aboneliği gerçekten bir muamma. mavi tik uğruna para vermek mi, yoksa parasız takılan izmirli kızın haklı öfkesi mi? ben olaya iki taraftan bakmak istiyorum. biri sistemin kar amaçlı bir tuzak olduğunu söylüyor, diğeri ise "abi ben sadece dolaşayım, niye para alıyorsun?" diye sorguluyor. doğrusu trafik fazla, belirli kullanıcılar etkileşim peşinde, bir kesim ise eziyet çekiyor ya şundan ibaret: herkes elindekine bakar.

    parayı veren istediği çeki düzeni alsın ama inat edenler de çaresiz delikanlı gibi tabelaya sövüp durur. (bkz: herkesin parası kutusu).