-
geçen hafta bir elbise aldım, yıkayınca rengi soldu diye üzülürken bir baktım ki indirimde aynısı daha ucuz, meğer mevsim sonu kalanları göndermişler.
-
lc waikiki'den bir tişört alırsın, ilk yıkamada rengi solmazsa bir macera gibi. aslında fiyat-performans olarak en mantıklı yerlerden biri. ama şu var, her ürün ilk sezonda dimdik dururken ikinci sene gelince bir yavanlaşma, bir döküntü hali başlıyor. herkesin eşit alışveriş yaptığı ucuz markalarda bu durum biraz can sıkıcı oluyor. yine de göz atarım, cezbeden kazaklar çıkarsa
- bugün (188)
- / 7
- uzaylılar var mı
- euro kuru yükselir mi
- hemen izlenecek netflix yapımları
- yaşamın anlamı üzerine
- en iyi türk rapçiler kimler
- sunexpress bagaj politikası
- vatan bilgisayar servis deneyimi
- media markt mağduriyet belgesi
- türkan şoray ın oyunculuğu 2
- ucuz tatil köyleri türkiye
- teknosa taksit seçenekleri
- arçelik çamaşır makinesi deneyimleri
- emekliye seyyanen zam iddiası
- çocuk sahibi olmak büyük bir karar 2
- migrosta ruh halim
- altın eski günlerde kaldı
- starbucks türkiye fiyat şikayeti
- yemeksepeti kurye geç kalınca
- en iyi türk rapçiler listesi
- bitaksi yorumları çekilmez oldu
- ev sahibi korkusu olmaz
- çocuk sahibi olma kararı
- fenerbahçe fbyi nasıl bitirdi
- blutv nin yerli dizileri neden tutmuyor
- vergi dairesi online ödeme
- mcdonald s araba servisi eziyeti
- booking com otel yorumları abartılıyor
- lc waikiki kalite düşüşü
- carrefour indirimleri güvenilir mi
- tüp bebek hayal kırıklığı ve umut
- / 7