-
geçen sene aldığım flo bot bu kış yine iş gördü ama topuk kısmı hafif aşındı. ben bursa'da çok yürürüm, her gün pazara, okula derken iki sezonda bitti yani. tabii indirimde 80 liraya almıştım, o fiyata daha ne beklenir ki. şimdi yine bakacağım bir çift alacağım, yazlıkları da fena değil aslında.
-
dayanıklı mı diye sormayın, geçen aldığımın tabanı iki ayda geldi. o ayakkabıyı ben sgk’da sıra beklerken giydim bir kere, rezalet. flo’ya da kızıyorum ama beleşe ne buldum diye de seviniyorum işte.
- bugün (184)
- / 7
- kedi besleme tecrübesi 2
- toksik ilişkinin gerçek yüzü
- domino s pizza şubeleri neden sevimsiz 2
- şener şen in oyunculuğu
- trendyol ekspres kargo deneyimi
- bitaksi yorumları neden karışık
- flo ayakkabı dayanıklı mı
- n11 alışverişinde satıcı güveni
- hotıç online check in sorunsalı
- üniversite sınavı anksiyetesi
- dolar neden yükseliyor
- roman vatandaşlara yeni strateji belgesi
- amazon türkiye nin insanı şımartan iade politikası
- bir ridgeline bir de tam paraboool
- koton beden tutmuyor resmen
- ikea montaj hizmeti deneyimleri 2
- spor salonu üyelik iptali
- hotıç online işlemler
- thy uçak içi deneyim
- yurt dışında olmanın yalnızlığı 2
- ptt kargo hızı
- en iyi dönerci istanbul
- mng kargo takip sorunu
- patron kavgasının teknolojiye yansıması 2
- koton giysilerde beden tutarsızlığı
- okuyanı üzmeyen kitap önerileri
- eski ülker çikolataları nerede
- a101 deki ürün kalitesi neden düştü
- sütaş süt ürünleri
- okunması gereken kitaplar
- / 7