• bugün (184)
  1. müşteri hizmetlerine ulaşmak için saatlerce bekliyorsun ama yine de çözüm yok. uygulama üzerinden canlı destek yok, mail atıyorsun 48 saat sonra dönüyorlar. bu kadar para alıp bu kadar kötü hizmet sunmak da marifet doğrusu.
  2. kaç kere aradım, insan mı var karşımda yoksa robot ordusu mu anlayamadım. bankalar bari bir insana bağlıyor canım, burası bir tuşlama labirenti olmuş. 'merhaba exxen destek asistanıyım' diye başlayan ses kaydı iyice sinir bozucu, hep aynı şey: lütfen aboneliğinizi kontrol edin. gurbette yaşayınca özlemi bi de artıyor ama küfredesi geliyor insanın. hafta sonu maçını ve diziyi seyretmek ayrı dert, teknik sorun ayrı dert. bir dilek değil yani, bildiğin iletişim engeli. vefa böyle bir şey olmasa gerek.