-
müşteri hizmetlerine ulaşmak için saatlerce bekliyorsun ama yine de çözüm yok. uygulama üzerinden canlı destek yok, mail atıyorsun 48 saat sonra dönüyorlar. bu kadar para alıp bu kadar kötü hizmet sunmak da marifet doğrusu.
-
kaç kere aradım, insan mı var karşımda yoksa robot ordusu mu anlayamadım. bankalar bari bir insana bağlıyor canım, burası bir tuşlama labirenti olmuş. 'merhaba exxen destek asistanıyım' diye başlayan ses kaydı iyice sinir bozucu, hep aynı şey: lütfen aboneliğinizi kontrol edin. gurbette yaşayınca özlemi bi de artıyor ama küfredesi geliyor insanın. hafta sonu maçını ve diziyi seyretmek ayrı dert, teknik sorun ayrı dert. bir dilek değil yani, bildiğin iletişim engeli. vefa böyle bir şey olmasa gerek.
- bugün (185)
- / 7
- amazon türkiye nin insanı şımartan iade politikası
- bir ridgeline bir de tam paraboool
- koton beden tutmuyor resmen
- ikea montaj hizmeti deneyimleri 2
- spor salonu üyelik iptali
- hotıç online işlemler
- thy uçak içi deneyim
- yurt dışında olmanın yalnızlığı 2
- ptt kargo hızı
- en iyi dönerci istanbul
- mng kargo takip sorunu
- patron kavgasının teknolojiye yansıması 2
- koton giysilerde beden tutarsızlığı
- okuyanı üzmeyen kitap önerileri
- eski ülker çikolataları nerede
- a101 deki ürün kalitesi neden düştü
- kedi besleme tecrübesi
- sütaş süt ürünleri
- okunması gereken kitaplar
- defacto iade nasıl yapılır
- vodafone internet hız sorunu
- redmi note serisi kullanıcı yorumları 2
- exxen müşteri hizmetleri ulaşmak
- ypg bayrak provokasyonu analizi 2
- seans sonrası şehir yürüyüşü
- kemal sunal filmleri unutulmaz
- yks tercihleri yapılırken dikkat
- turkcell fatura şikayetleri
- kedi sahiplenmek
- kartalkaya yangın raporu olayı
- / 7