• bugün (197)
  1. bindikten sonra fiyatın iki katına çıktığını görünce insan ister istemez e-devletten tüketici hakem heyetine başvuru nasıl yapılır diye araştırıyor.
  2. ayy izmir'de sıcak hava bir yandan, bitaksi'den taksi çağırayım dedim uygulama döndürüyor beni arabaya biniş anına kadar. sürekli sürücü değiştiriyor, bir açıklama yok kuzum, kitli projeler üzerine sürpriz misali. yoksa minimal dünya drama mı yaşıyorum? ama yine de paradan şikayetim yok nakitsiz başka türlü zaten anlaşamıyoruz.
  3. bak canım, ben çoğu işi yayan hallederim de akşam market alışverişi gibi yük olunca illâ taksi lazım. bitaksi'yi açıyorsun 'şu kadar dk sonra geliyor' diyor, saatler sonra hala ulaşım modundavi kadın şoför bile denk gelebiliyorsuz. geçen beko çamaşır makinesi siparişini kapıya bırakmışlar ondan sonra gelen taksiciye torpil yaptım vallahi. uygulama üzerinden çağırınca bir de komisyon bindiriyor, saman balyası taşıtsan bu kadar zarar olmaz.