• bugün (194)
  1. oğlum 'baba bak yeni teknoloji' deyip duruyor da, ben bin yıllık kablolu telefonları hatırlarım, o bile bize dert olmuştu. şimdi 5g gelmiş, ne uçan daireleri konuşuyorlar. korku filmi gibi anlatıyorlar tehlikeleri, bak diyorum takıntı yapmayın ama çatıya anten takılırken dikkat edin. yalan mı tecrübe? zaman gösterecek hepsini.
  2. ben bu 5g teknolojisinin riskli olup olmadığı konusunu yıllardır takip ederim; biliyorsunuz bu işler teknoloji dedin her şeyi kat kat öneririz. düzenleyici kurumlara baktığımızda altyapı çalışmaları belli standartlar altında ama halk arasında 'küçük batarya gibi' hikayeler dolaşıyor. denenmiş ve doğrulanmış radyo dalga sınırlarının altında kalsak da sadece akıllı olup aceleci olsan ilerleyen donanım daha iyi.