• bugün (196)
  1. kızlar toksik ilişki denince aklıma hemen geçen sene bir kargomun kaybolmasıyla uğraştığım müşteri hizmetleri geliyor. sürekli beni suçluyorlardı, pozitif taklidi yapıp bekleme sürelerine yeni indirimli ürün ekliyorlardı. ( (bkz: ürün gelmeyince morali bozulanlar)) o his işte. karşıdaki sana 'sen hep böylesin' deyip üstüne alışverişte sorumlu sensin yanılgısı yaşatıyorsa ordan koşarak uzaklaş. bir de bu ilişki tipleri tıpkı kampanya son ürün muamelesi yapıyor insana: 'son şans, yoksa pişman olursun.' ( (bkz: pazarlama taktiği gibi ilişkiler)) hiç girmeyin bence, dene gördüm nefis olmuyor.