-
canım benim, n11'de satıcı güvenilirliği gerçekten büyük bir muamma. her ne kadar site güvenli dursa da satıcı puanlarına aldanma bence, kargoyu geç gönderen, ürünü eksik yollayan çok. özellikle ucuza diye kozmetik alırken dikkat et, sonra eline bir şey geçmiyor, paran gidiyor. şimdi bana kızma ama yine de ben hala şansımı deniyorum, ne olacak. özellikle yüksek puanlı satıcılardan alışveriş yap, içine sinmeyen bir durum olursa hemen iade talep et, n11 müşteri hizmetleri baba gibi sahip çıkıyor bu konuda. neyse, deneyim böyle, bol şans herkese.
- bugün (180)
- / 6
- marmaray arıza sıklığı 2
- sgk emeklilik başvuru süreci
- defacto iade
- hayat niye var
- zehir gibi sevgi
- redmi note serisi
- tüp bebek deneyimleri 2
- roman vatandaşlara kimlik süreci
- tcmb faizi el mi sallıyor
- spotify playlist takıntısı
- kartalkaya otel yangın raporu
- samsung servis kabusu
- ypg türk bayrağı provokasyonu
- kemal sunal filmleri favoriniz hangisi 2
- şener şen ve eski filmleri
- kedi sahiplenirken bilinmesi gerekenler
- dominosa alternatif ne kaldı
- mng kargo takip sistemi neden çalışmıyor
- a101 ürünleri kaliteli mi 2
- mcdonalds drive thru sıkışıklığı
- kahve dünyası kalitesi 2
- kahve falı gerçek mi
- lc waikiki kalite düşüşü
- bosch bulaşık makinesi sessiz mi
- yakın doğu üniversitesi
- gettaksi çalışanı olmak 2
- arçelik çamaşır makinesi deneyimleri
- mcdonalds drive thru deneyimi
- n11 alışverişte satıcı riski
- sağlıklı yemek trendleri
- / 6